Adele új dala lenyomta a Star Wars-trailert

Adele régóta várt új dala lett az év legjobban debütáló videója a YouTube-on. A Hello című dal óránként átlagosan egymilliós nézettséget produkált a múlt pénteki megjelenését követő első két napban: helyi idő szerint kedd délutánig a felhasználók több mint 92 milliószor nézték meg a klipet.

A portál keddi blogbejegyzése szerint most már Adele büszkélkedhet az év legjobban debütáló videójával, a Hello-é ugyanis a hetedik Star Wars-mozi trailerének sikerét is túlszárnyalta.

Adele új videoklipje rekordot jelentő több mint 27 milliós nézettséget produkált a megjelenését követő első 24 órában a Vevo.com-on is. A Billboard zenei magazin szerint a dal jó úton halad afelé, hogy a digitális kislemezeladások tekintetében nyitóheti rekordot döntsön az Egyesült Államokban.
 
A Hello című szám Adele négy év szünet után, november 20-án megjelenő 25 című új albumának első kislemeze. Az énekesnő korábbi, 21 című albuma hat Grammy-díjat nyert és több mint 30 millió példányban kelt el világszerte. Az Egyesült Államokban zsinórban két éven át volt a legjobban fogyó album, míg Nagy-Britanniában a 21. század eddigi legsikeresebb korongja lett. Ebben a pillanatban Adele klipjét 109 780 216-an látták, a Star Wars-trailert pedig kevesebb, mint fele ennyien: 50 409 380-an.