Egy rózsaillatú mocskos üzlet

Ugyanakkor, ez nem biztos, hogy baj, hiszen lehetőségeket is rejt magában.
 
Az önszerveződés a tudatosság egyik alappillére. Ám arra is bizonyítékul szolgál, hogy nincs olyan ember a világon, aki ne tehetne, ne cselekedhetne valamilyen formában saját magáért, a közösségéért és egyéb távlati, magasztos célokért (vö.: ne legyen fontosabb az ember életnél a profitérdek).

Most is találtam egy ilyen előremutató példát.

Egy hazánkban is megtalálható, környezetbarát, kézzel készített kozmetikumok forgalmazásával foglalkozó cég is beszállt az EU és az USA közti szabadkereskedelmi egyezmény (TTIP) elleni kampányba. 
 
Ennek keretében egy új márkával álltak elő, ez pedig a Dirty Deal rózsaillatú tusolópor, amely
"segíti, hogy ne mosódjanak el értékeink – az eladásából származó teljes haszonnal olyan csoportokat támogatunk, melyek a fontos jogokat fenyegető TTIP kereskedelmi egyezmény ellen küzdenek" - olvasható a termék ismertetőjében.
Szóval, néha az is elég, ha megveszünk egy tusolóport (amiről egyébként fogalmam sincs, hogy micsoda), vagy ha elolvasunk, és megosztunk egy jó cikket a barátainkkal.
 
A lehetőség a változtatásra néha tényleg oly közel van, persze, ahhoz, hogy észrevegyük ezeket a jeleket, el kell fordítanunk a tekintetünket a kormányaink által elénk közvetített képről.