2010. 03. 13. 10:45

Puskás Ferenc lett a Szentkirályi reklámarca

A Szentkirályi a Történeti Múzeumban tartott sajtótájékoztatón indította útnak új kampányát, amelynek Puskás Ferenc lett a reklámarca. Öcsi bácsi egyedülálló holografikus technika segítségével kelt újra életre a színpadon. Az egykori Honvéd és Real Madrid játékos egy másik volt madridit, Luís Figot váltja az ásványvíz márka arcaként a cég hazai és nemzetközi promóciós tevékenységében. A Szentkirályi a világklasszis magyar futballista iránti tisztelettel hívja fel a figyelmet Magyarország sikereire, legendáira és értékeire. „A világon bárhol járok, a legismertebb magyar szó az, hogy Puskás. Ki képviselhetné méltóbban márkánkat itthon és külföldön, mint a legsikeresebb magyar? Akire amellett, hogy nagyszerű játékos volt, kiváló emberi tulajdonságai és legendás hazaszeretete miatt is büszkék vagyunk” – mondta Balogh Levente, a Szentkirályi Ásványvíz Kft tulajdonos-ügyvezetője. Hozzátette, hogy ezúttal olyan személyt választott hazánk “nagykövetének”, aki világhírű és egyben magyar legenda. Puskás Ferenc élethű hologramja is megjelent a sajtótájékoztatón. A Screeen Média és többek között Jérémy B. Caravita francia maszkmester által létrehozott Öcsi bácsi beszédet mondott, válaszolt az újságírói kérdésekre és átvette Balogh Leventétől a Szentkirályi-címeres 10-es mezt. A csúcstechnológiát ebben a formában itt alkalmazták először a világon. A Szentkirályi rendkívül hálás Puskás Ferenc családjának a támogatásért és segítségért, amit a kampány előkészületeinél és a sikeres megvalósítás érdekében tett. Az eseményre hazautazott Puskás lánya, Anikó és unokája Elisabeth, valamint a sajtótájékoztatón jelen volt felesége is. “Meglepődtem, és nagyon örültem, amikor felvetődött, hogy Öcsi legyen a Szentkirályi reklámarca. A férjem számára is megtiszteltetés lenne madridista sporttársától, Luís Figótól – akit magam is nagyra becsülök – átvenni a stafétabotot. A családunknak azért is különösen kedves a felkérés, mert minőségi magyar termék kampányáról van szó, és nagyon fontosnak tartjuk a magyar cégek sikereit” – nyilatkozta Erzsébet asszony. A Szentkirályi most induló kampányában kiemelten kezeli a “jövő lehetséges legendáinak” felkarolását és lelkesítését is: több száz futballakadémista esett át az országos előválogatáson, amelynek eredményeként Bedi Noel, a szombathelyi Illés Akadémia játékosa lett az a szerencsés, aki a technika segítségével együtt játszhat a világsztárral a Szentkirályi legújabb, hamarosan képernyőre kerülő reklámfilmjében. A 2006-ban elhunyt Öcsi bácsi a napokban, április 1-én töltené be a 83. életévét. Emlékét még ma is számos módon ápolják világszerte: 2009-ben a FIFA megalapította a legszebb gólért járó Puskás-díjat, amelyet első alkalommal Cristiano Ronaldo érdemelt ki; a Puskás Hungary életrajzi film a 2010-es Filmszemle legjobb dokumentumfilmje lett és több külföldi díjat nyert; idén lesz az 50. évfordulója a spanyoloktól a Pancho becenevet kapó klasszis egyik legismertebb mérkőzősének – BEK döntő, 1960: Real Madrid – Eintracht Frankfurt 7:3 – , ahol az azóta is rekordnak számító 4 gólt rúgott. Ez utóbbi emlékére kapta meg a jogot Madrid városa a Bajnokok Ligája 2010-es döntőjének megrendezésére. mob.hu