Megnyugodtunk - nagyobb kárt csinált Kasszás Erzsi, mint amennyi haszonnal járt

Kellemetlen, idegesítő és zavaró - de a többség képes volt ignorálni a butyuta vinnyogást.

Kasszás Erzsi megjelenése komoly vihart keltett, és úgy látszik, meg is lett ennek az eredménye.

A marketing szakemberek féligazságon alapuló csacskaságnak tartják azt az érvet, miszerint a rossz a reklám is jó, hiszen beszélnek a márkáról - s lám, ez most is igaz. A megkérdezettek 34 százaléka érzi úgy, hogy legalább egy kicsit kevésbé tette vonzóbbá a CBA-t, és csak 19 százalék érzi úgy, ez jó.

 

Megnyugtató, hogy a megkérdezettek majdnem fele képes volt ignorálni ezt a bugyuta vinnyogást.

A szpot kiugróan teljesített viszont három jellemző, a kellemetlen, az idegesítő és a zavaró mentén. Azt viszont elismerték a fogyasztók, hogy eléggé különbözik Kasszás Erzsi a többi reklámtól.

Kasszás Erzsiről szakszerűen - egy reklámpszichológus véleménye

Sas István reklámpszichológus, egyetemi tanár a Kreatívon írta meg véleményét a Kasszás Erzsi reklámról.A szakértő szerint az emberbe van kódolva, hogy nagyon kíváncsi arra, amitől egyébként el kellene fordítania a fejét, hasonlóról lehet szó akkor is, mikor egy gyenge reklám tömegekre lesz hatással.Sas szerint egyre nehezebb kitűnni a mai világban.