Kiderült, hogy miért szállhattak el a metrófelújítás költségei

Tokody Marcell elárulta: "a korrupció a nemzet mészárosa".

Az előre lezsírozott közbeszerzések, a kartellgyanú nem ismeretlen fogalmak hazánkban, éppen ezért haladéktalanul meg kell vizsgálni, hogy a 3-as metró felújításánál hogyan történhetett meg, hogy a köztudottan erősen túlárazott négyes metró költségei alapján becsült 137,5 milliárd forintos felújítási költséghez képest közel 40 milliárd forinttal kerülne többe a metrófelújítás a beérkezett ajánlatok alapján - fogalmezott a politikus.

Tokody Marcell szerint egy hentestől elfogadható az a mondat, hogy „Kicsivel több lett, maradhat?”, egy mészárostól azonban semmiképpen sem. Magyarországon nem azért van szegénység, mert a nép éhezik, hanem azért, mert a Fidesz-közeli oligarchák képtelenek jóllakni - érzékeltette a helyzetet a jobbikos politikus.

Megszületett a megegyezés: ősztől az északi szakasszal megkezdődik a 3-as metró felújítása

Tarlós István csütörtöki rendkívüli sajtótájékoztatóján bejelentette, hogy egyezség született a kormány és a főváros között. Ősztől a legújabb és legjobb állapotú északi szakasszal megkezdődik a felújítás, a főpolgármester szerint ezzel egy időben a teljes alagút felújítása is elstartol. Tarlós azt azért hozzátette, a megegyezés „az optimálisnál rosszabb", mert plusz pénzt nem kap a főváros.

"Tudjuk jól, hogy a korrupció a nemzet mészárosa, éppen ezért a leendő Jobbik-kormány fel fogja számolni a mindent átszövő korrupciót" - tette hozzá.