Az Orbán-kormány büszkén elköltött 1 hónap alatt több mint 4 milliárdot a konzultációs reklámokra

Biztos a lakájmédia volt a legjobb helye ennek a pénznek?

Rogán Antal propagandaminisztériuma az Átlátszónak elküldte az Állítsuk meg Brüsszelt! kampány reklámköltségeit.

Eszerint csak áprilisban nettó 4,2 milliárd forintot költött a kormány a nemzeti konzultáció reklámjaira: 2 milliárd újsághirdetésekre, közel 1 milliárd pedig tévéreklámokra ment el. (Ebben még nincsenek benne a köszönetet mondó plakátok).

Mint ismert, bár papíron ezeknek a konzultációknak az a célja, hogy helyesen beikszeljük az Orbán-kormány szándékát, azonban az ilyen kampányokkal is lehet feltőkésíteni a lakájmédiát - a baj csak az, hogy mindezt közpénzből.

Emlékezetes, hogy például a Ripost reklámbevételeinek is a 96 százalékát állami cégek, illetőleg a Miniszterelnöki Kabinetiroda jegyzi.