2017. 06. 19. 10:22

Ma is a megállóban hagyta utasait az ócska orosz metró

Amikor a Fidesz nyilván politikai okokból az oroszokkal kötött üzletet a szétrohadt metrókocsik felújítására, a többség csak azért panaszkodott, mert látszott, hogy gazdasági totálkáros járművekről van szó.

Mióta azonban néhány felújított darab megérkezett Budapestre, és embereket is engedtek rá, az is kiderült, hogy szarból bizony valóban nem lehet várat építeni.

Az „új” szerelvények ugyanis folyamatosan ajtóproblémákkal küszködnek: vagy nem nyílik, vagy nem záródik, vagy rossz oldalon nyílik. Hétfőn a Kálvin téren le is kellett szállítani az utasokat egyről, miután a 444.hu szerint a vonat „kb. 5 percig állt és villogott, az egyik ajtó jelzőfénye folyton csipogott, többször ki-be nyitogatta a vezető”, de végül mindenkit leszállítottak róla.

Két hónapja pedig a Metróért Egyesület mutatta be, hogy máris átütött a rozsda az egyik metrón:

Amiben egyébként nincs légkondi, az Alstomokhoz képest pedig sokkal hangosabb is. Szóval van baj, de biztos megérte a felújítás mellett dönteni.