A bizonylatkiadó nyíláson át kidugdosott cetliken kért segítséget egy ATM-ben rekedt szerelő

Három órát raboskodott.

A Corpus Christi-i rendőrség munkatársa, Chris Hooper szerint a karbantartó szerdán került a szerencsétlen helyzetbe, amikor zárat cserélt a Bank of America egyik bankjegykiadó automatája mögötti kis kamrában.

A férfi nem tudott kimenni, mert nem volt nála kulcskártya, a vastag falak pedig elnyelték a hangját, így sem a bank munkatársaitól, sem a járókelőktől nem tudott segítséget kérni.

"A mobiltelefonját és a kiszabadulásához szükséges kártyáját is az autójában hagyta"

- mondta Hooper.

A férfi, akinek személyazonosságát nem hozták nyilvánosságra, elkezdett segítségkérő cetliket kidugdosni az automata bizonylatkiadó nyílásán.

"Kérem segítsen! Beragadtam, nincs nálam a telefonom. Kérem hívja fel a főnökömet!"

- írta az egyik papírdarabra.

Az automata használói azt hitték, hogy csak valami tréfáról van szó. Egyikőjük azonban megmutatta a fecnit egy arra járó rendőrnek, majd értesítették a karbantartó főnökét és elindították a mentőakciót, amelynek keretében egyszerűen berúgták a helyiség ajtaját. A férfi nagyjából három órát töltött az ATM-ben, de sértetlenül került ki onnan.