2017. 10. 19. 11:35

Tudja meg, mennyit fordítottak az Ön pénzéből fideszes hazugsággyárakra! (Eláruljuk, sokat)

Idén január és június között az egy évvel korábbinál másfélszer többet, listaáron 36,4 milliárd forintot költött az állam reklámokra. A minisztériumok, állami intézmények, önkormányzatok és állami cégek által hirdetésre költött összeg fele mindössze tíz médiumnál landolt, amelyek egy jól lehatárolható, kormányközeli tulajdonosi körnél vannak – hivatkozik a g7.hu a Kantar Media adataira.

A legtöbb hirdetési pénz ezúttal is a TV2-höz került, 5,9 milliárd forint értékben, sőt a Top10-be felkerült Andy Vajna rádiója is: a Rádió 1-nél 923 millió forintért hirdettek állami pénzből.

A fideszmédia másik hazugsággyára, a Ripost is most először került fel a legjobb 10 közé: listaáron 650 millió forintot költöttek a lapnál az állami hirdetők.

Hoppá! Vona Gábor mégsem küldte a testőrét a Ripost szerkesztőségébe

A helyreigazítást közölt csütörtökön Habony Árpád ingyenesen osztogatott propagandalapja, a Lokál. Ebben beismerik, hogy megint ordas nagyot hazudtak - most épp arról, hogy Vona Gábor a testőrét küldte a Ripost szerkesztőségébe. Az igazság ezzel szemben az, hogy Habony Árpád "bulvárlapját" azért látogatta meg az N1TV két munkatársa, hogy megkérdezzék őket, mi a fenéért hazudoznak róluk.

Szintén a legtöbb bevétellel számoló lapok között van a Habony Árpád tulajdonában álló Lokál Extra hetilap (830 millió forint) - s ha ehhez hozzávesszük a napi szinten ingyen osztogatott változatot is, akkor kiderül, hogy fél év alatt összesen közel 1,5 milliárd forintot költöttek el listaáron a különböző állami szervezetek az ordenáré hazugságokat terjesztő termékeknél.

Egyébként a közmédiánál 4,2 milliárd forint értékben jelent meg állami hirdetés, míg a Matolcsy Ádám tulajdonába került Origo-Adnetwork is leesett az Önök pénzéből 2,09 milliárdnyi.