2017. 11. 23. 14:43

Kimondta a bíróság, hogy a Ripost hazudott Vona Gábor nyugdíjasellenességéről

Elmeszelte a bíróság a fideszes Ripost nevű bulvárlapot azután, hogy a Jobbik elnöke feljelentette őket hazudozásaik miatt.

Arról két hete már beszámoltunk, hogy még a dunaújvárosi nyugdíjas, a Vona halálát kívánó Tupó bácsi, avagy Pataki István is megcáfolta a Habony-művek bulvárlapját.

A Ripost ugyanis  „Kampányszerűen levadásszák a Vonát bírálni merő nyugdíjasokat” címmel írt egy olyan cikket, ami szerint

  • „a pártelnököt bírálni merő nyugdíjasok levadászása, zaklatása, a pártrendezvényektől való távoltartása pártfeladat lett a Jobbikban”, vagy éppen
  • „a pártelnököt kritizálni merő idős embereket megjegyzik, sőt nyilvántartásba veszik a jobbikos aktivisták”,
  • valamint „Pataki István zaklatását, a lejárató riport elkészítését is maga Vona Gábor rendelte meg” az N1TV-től.

A Fővárosi Törvényszék ma kimondta, hogy ezek tételesen, egytől egyik hazugságok, majd első fokon helyreigazítás közzétételére és a perköltség megfizetésére kötelezte a Ripostot.

Az N1TV videója az ítélethirdetésről: