10 milliót költ a ceglédi önkormányzat kommunikációs stratégiára, de az titok, hogy pontosan mire

Oldalanként félmillió.

A ceglédi önkormányzat képviselő-testülete még tavaly augusztus 24-én hozott határozatot arról, hogy kommunikációs stratégiát és ahhoz kapcsolódó taktikai tervet készíttetnek – írja a Ceglédi Spotlight. Ez 7 millió+áfa költséget jelent, tehát a közbeszerzési értékhatár alatt van. Takáts László fideszes polgármesternek a beérkezett ajánlatok közül az általa legkedvezőbbnek véltet kell a testület elé terjesztenie.

A megrendelt anyagot 2017. december 31-ig kellett elkészítenie a nyertes Socialize Kft-nek, de elfogadásra csak február 15-ére lett előterjesztve, amit zárt napirendi pontban a csütörtöki testületi ülésen, üzleti érdekekre hivatkozva rögtön titkosítanának.

A Ceglédi Spotlight úgy tudja, hogy a stratégia kidolgozása oldalanként közel félmillió forintba került, és a cégnek fejlesztői tréningeket is kellett volna tartania, de eddig nem történt ilyen.

(fotó: Takáts László/Facebook)