Negyedmilliárd forintot készül elkölteni Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság

Kommunikációra. Minden adóforint jó helyre megy.

Az Európai Unió hivatalos lapjában megjelent ajánlati felhívás szerint nemzetünk média és hírközlési hatósága médiatervezésre és médiavásárlásra 250 millió forintot tervez elkölteni.

Eszerint a jövőbeni nyertesnek az NMHH hirdetéseinek és reklámjainak, pr-anyagainak - nyomtatott, elektronikus és online - megjelentetése lesz a föladata, méghozzá médiavásárlás útján, magyar és idegen nyelven. 

Olyan nemzetstratégiai fontosságú munkákat kell elvégezni az adófizetők pénzén, mint

  • médiakampányok tervezése,
  • médiavásárlás (belföldön és esetlegesen külföldön),
  • médiamegjelenéssel kapcsolatos gyártási feladatok,
  • kampányok utóértékelése és kutatások elkészítése,
  • a médiavásárlás teljes dokumentálása, támpéldányok, közterületi független igazolások gyűjtése, rendszerezése és átadása, adathordozón való rögzítés, adathordozók átadása.

A 250 millió forintocska elköltésének célja, hogy a lakossághoz eljusson a hatóság tevékenysége. Az elsődleges célcsoport a hírközlési szolgáltatási előfizetéssel rendelkező felnőtt magyar állampolgárok.

Aki érez magában késztetést, az augusztus 24-ig jelentkezhet erre a nemes feladatra.