Végre tömegek mennének egy magyar focimeccsre, erre lehalt a jegyértékesítő rendszer

Senki nem tudja, megvan-e az online megvásárolt jegye.

A jegyeket hétfőn kezdték el árusítani, ám az Üllői129 nevű, klubközeli szurkolói blog összesítése alapján tegnap délután ötig már 12 229 jegyet vásároltak a hazai szurkolók, ami azt jelenti, hogy a bérletesekkel együtt másfél héttel a találkozó előtt már 16 738 hazai hely foglalt, így jó eséllyel telt ház lesz a Groupama Arénában.

Több, a mérkőzésre jegyet váltó ismerősünk jelezte, és az Üllői129 kommentelői is arról számoltak be, hogy online megvásárolt jegyük egyszercsak eltűnt a felhasználói felületükről a vásárlások menüpont alól, a stadiont üzemeltető Lagardére Sports Hungary pedig a stadion jegyértékesítő oldalán közölte:

"Technikai probléma miatt jelenleg a jegyvásárlás szünetel. Szakembereink dolgoznak a hiba javításán. Szíves türelmüket kérjük. Köszönjük megértésüket."

Az állítólagos technikai hibát azóta sem sikerült orvosolni, a cég ma délelőtt újabb közleményt adott ki, ami arra enged következtetni, hogy komoly informatikai hibáról, vagy valami egészen más problémáról lehet szó:

"Tisztelt Ferencváros Szurkolók! A Lagardére Sports Hungary Kft. elnézést kér a jegyértékesítő rendszer leállása miatt. A jegyértékesítés továbbra is szünetel technikai okok miatt, szakembereink nagy erőkkel dolgoznak a hiba elhárításán. A rendszer helyreállításáig a jegyértékesítés a Groupama Aréna pénztáránál is szünetel. 
Köszönjük türelmüket, az értékesítés újraindításáról tájékoztatjuk Önöket. 
LSH kft."

(Fotó: Green Monsters/Facebook)