Az évi 80 milliárd forintból gazdálkodó propagandatévé 227 millió forint közpénzt költ arra, hogy hatékonyan költi-e a közpénzt

Pedig megkérdezhettek volna engem is, egy fröccsért cserébe nagyon szívesen elmondtam volna egy mondatban.

A magát előszeretettel közszolgálatinak nevező MTVA negyedik alkalommal is a Teqtos Kft. és Varius Consulting Kft-vel kötött szerződést: a cégek feladata a komplex hatékonyságvizsgálat nevet viseli, köztük  az MTVA operatív működésének optimalizálása, operatív projekt menedzsment módszertan kialakítása, portfólió menedzsment módszertan kidolgozása és ezek implementálása a teljes leányvállalati kör esetében - írja a 168 óra.

A két cég az előző vizsgálatok eredményei alapján folytathatják a vizsgálódást, mindezt - ezúttal - 29,8 millió forintért. Az első vizsgálat 120 millió, a második 67 millióba, a harmadik már-már méltatlanul szerény 9,6 millióba forintunkba került, vagyis összesen csaknem 227 millió forint közpénzt költött el az állami propagandatévé arra, hogy 

vajon hatékonyan működik-e.