2018. 10. 17. 14:13

A 888 hazudott a Jobbikról, de nem hajlandók teljesíteni a bírósági ítéletet

Korábban írtunk róla, hogy a kormányközeli 888.hu beleszaladt egy trollkodásba, "Elindult a lavina: 10-en kiléptek a Jobbikból Vona miatt" - címmel közöltek egy cikket, mely egy olyan jobbikos alapszervezet feloszlatásáról szólt, ami nem is létezett.

A bíróság úgy döntött, hogy a 888-nak magánlevélben kell bocsánatot kérnie a Jobbiktól, ennek teljesítési határideje 2017. október 16. volt. Az alfahir.hu birtokába jutott végzés szerint ez nem történt meg, ezért a párt végrehajtást kért a lap ellen, végül a 888-at kiadó Modern Media Group vezérigazgatójára, Keresztesi Péterre szabtak ki 150 ezer forintos bírságot.