"Kampány van!" - Ezzel magyarázzák a kormányoldalon az állami cégek sorosozását

Harrach Péter, a KDNP frakcióvezetője korábban már egyszer elismerte, hogy Soros György nevének folytonos ismételgetése egy politikai marketing eszköz, kíváncsiak voltunk arra, nem tartja-e visszásnak, hogy ez a propaganda visszaköszön már az állami vállalatok kommunikációjában is.

A kormánypárti politikus kettős választ adott, először ugyanis a már előre megírt panellel állt elő:

„Soros György valóban olyan pénzügyi eszközökkel rendelkezik, amivel képes politikai csatákba beleszólni, és meg is teszi, ma is, Magyarországon is”.

„A másik válaszom, hogy kampány van”

- magyarázta meg a megváltozott kommunikációs helyzetet a kereszténydemokrata képviselő. Igaz, arra nem adott választ, hogy egy állami cégnek miért kell beavatkoznia egy kampányba, vagy éppen miért kell a kormánypártok által elmondottakat ismételgetnie.

Harrach Péter szerint a rabszolgatörvény egyébként csak egy ürügy, hogy az ellenzék „a kormánnyal ellentétes szándékait megvalósítsa”, és meglátása szerint pont

a multinacionális cégek törvényt elutasító bejelentései bizonyítják, a változás nagyon kevés embert fog érinteni.

A frakcióvezető úgy látja, a túlóratörvény-módosítása a kis- és középvállalkozásoknak, valamint azoknak a munkavállalóknak jelent majd előnyt, akik többlet munkával többet szeretnének keresni – fogalmazott a politikus érdeklődésünkre.

Nincs b-terv! Ugyanúgy sorosozik Volánbusz, mint a Magyar Posta

Kedden a 24.hu érdeklődött a Magyar Postánál, hogy alkalmazni fogják-e a rabszolgatörvényt. Ez volt a válasz:"Magyarországon mindenkire ugyanazok a törvények vonatkoznak, emellett az állami cégekre speciális szabályok is érvényesek. Társaságunk nem kíván részt venni Soros európai parlamenti választási politikai kampányában."

(Címlap- és borítókép: Béli Balázs / Alfahír)