20 milliót költött a Fidesz Facebook-hirdetésekre az elmúlt héten

.

Az EP-választáson induló pártok közül magasan a Fidesz költött legtöbbet facebook-hirdetésekre. A kormánypárt ismét a választás utolsó hetére időzíti a legnagyobb mozgósítást. 

Május 16. és 22. között 19,8 millió forintot fordított Facebook-hirdetésekre a párt - írja az Azonnali.hu.  A Fidesz márciustól számítva szerdáig költött összesen 39,7 millió forintot hirdetésekre, tehát ennek az összegnek a felét nyomta bele a kampányba a véghajrában. Ez az összeg csak a pártra vonatkozik, a politikusaik oldalaira nem. 

A másik kormánypárt, a KDNP március óta mindössze 235 ezer forintot fordított reklámra közösségi oldalán, ebből 178 ezret az utolsó héten.

 

sss
2019. Augusztus 19. | 09:53
páneurópai
sss
2019. Augusztus 19. | 09:53
páneurópai
Láttál valami izgalmasat?
Küldd be nekünk!
Szerkesztő:
Kvárik Anita

Friss

Van ugyanis mit megtéríteniük az országnak. Vélemény.
Olyan súlyos az utasok helyzete, hogy azonnal ki kellene kötniük.
Már a NATO is foglalkozik az embargókat kijátszó szervezett bűnözői körökkel.
Galbács Mihály kitálalt a gyulai városvezetés mutyijairól.