Hamarosan új plakátokkal rukkolhat elő az állami propagandagépezet

Megkezdte a következő gigatender előkészítését az állami kommunikációs feladatokat összefogó Nemzeti Kommunikációs Hivatal (NKOH) - írj a G7.

A gazdasági portál szerint ez azt jelenti, hogy kimerült, vagy legalábbis belátható időn belül ki fog merülni az előző hasonló megállapodás 90 milliárdos keretösszege. 

Az NKOH egyelőre csak egy előzetes tájékoztatót tett közzé, a tényleges részvételi felhívás előreláthatóan csak december elején jelenik majd meg. Addigra egyébként jó eséllyel tényleg kimerül a keret, hiszen abból már augusztus közepén is csak 15 milliárd volt, az elmúlt időszakban pedig havonta átlagosan öt milliárdot költött kommunikációra az állami szféra. Pedig a szerződést alig több mint egy éve, tavaly júniusban írták alá.

A portál az előzetes tájékoztatásból arra következtet, hogy az NKOH-nál nem szeretnének belefutni abba a hibába, mint legutóbb, hogy nem hirdetik meg időben az új gigatendert, így néhány hétre elakad a propagandagépezet. Azaz mi is készülhetünk egy új plakátkampányra, már csak a témára leszünk kíváncsiak.

 

 

Láttál valami izgalmasat?
Küldd be nekünk!
Szerkesztő:
Németh Márton

Friss

Médiamentes safe space a Fidesz politikusainak?
A Jobbik viszont elítéli az agressziót.
Stummer János, a párt országos kampányfőnöke értékeli a helyhatósági voksolás eredményét.