A Ferrari stratégiája után Leclerc helyett Vettelé a szingapúri győzelem

Szingapúr
Twitter

A Szingapúri Nagydíj rajtját az élről induló Charles Leclerc remekül kapta el, de mögötte is maradt a sorrend. Hátrébb Nico Hülkenberg és Carlos Sainz ütközött, mindketten jöttek a boxba utána, de a spanyol járt rosszabbul, komolyabb sérüléseket szenvedett az autója, mint a Renault.

Az élen hosszú ideig lassúsági verseny zajlott,  Leclerc visszafogta a tempót, hogy óvja a gumikat, így nem szakadt szét a mezőny. A sort a 19. körben Vettel és Verstappen törte meg, az élmezőnyből ők érkeztek először új Pirellikért.

Mint később kiderült, a Ferrari stratégiája Vettelt hozta helyzetbe, de nem csak Hamiltonnal, hanem csapattársával szemben is: Leclerc a német mögé jött vissza, később jelezte is a rádióban, egyáltalán nem érti a döntés okát.

A monacói jogosan sérelmezte a szituációt, kontrollálta a futamot, és hagyományosan az a pilóta élvezi a prioritást, aki a pályán előrébb van, ennek ellenére csapata stratégiája elvette tőle az első helyet.

A 36. körben érkezett először a Safety Car Grosjean és Russell ütközése után, a 44. körben másodszorra, amikor Pérez alatt állt meg a Racing Point, a harmadik alkalomra az 50. körig kellett várnunk, Kvyat és Räikkönen ütközött.

Kvyat vs Kimi:

Leclerc egyik újraindítás után sem tudott támadó pozícióba kerülni Vettel mögött, így a német 2019-ben először nyert futamot, a Ferrari zsinórban három győzelemnél tart, ráadásul olyan pályán arattak kettős sikert, ahol csak a harmadik erőnek várta őket gyakorlatilag mindenki.

A pontszerzők: Vettel, Leclerc, Verstappen, Hamilton, Bottas, Albon, Norris, Gasly, Hülkenberg, Giovinazzi.

Szingapúr

 

Láttál valami izgalmasat?
Küldd be nekünk!
Szerkesztő:
Harmati András

Friss

1
sss
2019. október 19. | 09:34
1
Meg kell ismételni a választást.
Az egykori pártelnök követeli, de pártja nem adja vissza neki az admin jogot.
Az ingatlanárak növekedésével szemben a leghatékonyabb védekezés az ingatlanállomány bővülése lenne.