Semmibe vette a bírósági idézéseket, olcsón megúszta a TV2 "hír"igazgatója

""
Marsi Anikó, Gönczi Gábor és Kökény-Szalai Vivien, az ország legismertebb álhírgyárosai.

Megbüntették az egyik leggátlástalanabb kormányközeli propagandamédium, a TV2 hírigazgatóját, amiért semmibe vette a bírósági idézéseket. Kökény-Szalai Viviennek ötvenezer forintot kell fizetnie a Fővárosi Törvényszék elsőfokú döntése alapján, mert másodjára sem ment tanúskodni egy olyan személyiségi jogi perben, amit Vona Gábor indított a csatorna ellen.

A bírság előzménye egy TV2 által elbukott sajtóper, ami azért indult, mert Kökény-Szalai által igazgatott "hír"műsor, a Tények azt állította a politikusról, hogy hitet tett Allah mellett. A bíróság kimondta, hogy valótlanságot állítottak, helyreigazításra kötelezték a műsort, amit viszont csak késve tettek meg.

Ez az egyik TV2-s anyag, amelynek az égvilágon semmi köze nincs a valósághoz

Ezután indítottak egy személyiségi jogi pert is. Kummer Ákos Vona Gábor jogi képviselője az Alfahírnek azt mondta, azért kérték Kökény-Szalai beidézését, hogy kiderüljön: miért csak késve közölték a helyreigazítást és milyen szerkesztési elvek mentén döntöttek úgy, hogy meg sem kérdezik azt, akiről az anyag szól.

A Jobbik egykori elnöke már számos pert nyert a kormányzati szócsóként működő TV2-vel szemben, amiért Tények nevű műsorukban hazudoztak róla.