Még a bangladesi híradóban is foglalkoztak az Index ügyével

Banglades
Youtube

A 24.hu vette észre, hogy még egy bangladesi híradóban is beszámoltak az Index ügyéről:

A lap szinte összes újságírója pénteken mondott fel, miután a tulajdonos menesztette a főszerkesztőt, Dull Szabolcsot. Az újságírók és a szerkesztők kérték Dull visszahelyezését, de előrelépés helyett feszült stábértekezlet és szakítás következett. Még aznap tízezres tüntetés zajlott Budapesten a sajtószabadságért és az Indexért.

A világsajtó is az Index kinyírásával foglalkozik

A piacvezető magyar lapnál, miután a tulajdonosi kör elbocsátotta Dull Szabolcs főszerkesztőt, szinte a komplett csapat felállt. A nagyjából 100 fős stábból már több mint 80-an nyújtották be felmondásukat. A 444 összegyűjtötte, hogy a világsajtó hogyan reagál a sajtótörténeti pillanatokra: