Hogyan válassz jól eladható terméket? (x)

Hogyan válassz jól eladható terméket? (x)

Mindenki, aki életében valamilyen boltot vagy webáruházat szeretett volna nyitni, szembesült azzal a feladattal, hogy ki kellett választani az árusítani kívánt termékeit. Azt gondolkodhatnánk, ennél aztán nincs is könnyebb választás, pedig ezen áll vagy bukik aztán az üzlet sikere.

Ha túl nagy a túlkínálat a piacon, s ezzel együtt óriási a verseny is, ha nem ismerik a terméket a vásárlók, akkor nem fogják sem keresni, sem megvenni. Mit lehet hát tenni?

Hogyan válassz?

A döntésed legyen mindig jól átgondolt. Ha azok közül a termékek közül választod ki az általad árusított cikkeket, amelyek ismertek és népszerűek a vásárlók körében, ugyanakkor nem eltúlzott verseny jellemzi értékesítésüket, akkor egy viszonylag biztonságos döntést hozol, amely mellett várhatóak a sikerek is. Ha csak néhány eladó termékei uralják az adott szegmenst, akkor ott a márkák uralják a piacot, s az ilyenre nehezebben lehet betörni. Ha több az eladó, akkor könnyebben érhetsz el jó eredményeket az adott termékkel, eladásaid során.

Ha most kezded az üzletet, akkor kezdetnek olyan cikkeket árusíts, amelyeket könnyedén lehet beszerezni vagy legyártani, s természetesen az értékesítésük sem jár különösebb bonyodalmakkal.

Az Amazonra kiemelten igazak a fenti tanácsok, s ha online kereskedelemben gondolkodsz, akkor kezdetnek válassz egy minikurzust, amely segíti elindulásodat! Az Amazon wholesale nem lesz sikeres, ha nem ismered azokat a szempontokat, amelyek segítségével ki tudod választani a valóban jól jövedelmező termékeket.

Egy kis önismeret sem árt

Nagyon fontos, hogy tudd, kinek szeretnél értékesíteni. Nem azok lesznek feltétlenül a kimagaslóan keresett, jól eladható, s ezáltal sikeres árucikkek, amelyeket te szeretnél, amelyek neked tetszenek. Csak azért, mert neked tetszik valami, nem biztos, hogy mindenki másnak is tetszeni fog, s főleg önmagában ez nem fogja azt garantálni, hogy könnyen eladható és a vásárlók széles rétege által keresett cikkeket választasz Amazon üzletedbe.

Nem fér bele, hogy az érzelmeid irányítsák a döntésedet, feltéve persze, hogy a sikeres üzletre törekszel. Természetesen, ha egybeesik a tömegek választása a te rajongásoddal, akkor szerencsés helyzetben vagy, s engedd el bátran ezt a tanácsot. Hisz a fordítottja nem lesz igaz, tehát csak azért, mert tetszik neked, még nem jelenti, hogy mások utálni fogják.

Stabil bevétel?

Ha biztos és állandó bevételre törekszel, akkor ideálisan nem a szezonális, időszakosan keresett áruk alkotják árukészletedet. A szezonális termékeket nem fogják állandó jelleggel vásárolni, hacsak nem találsz olyan rést, illetve megoldást, amellyel szélesítheted azok felvásárlási idejét, például újabb és újabb, például külföldi piacok felé történő nyitással.

Végül pedig a stabil bevételhez át kell gondolnod azt is, hogy a termékek ára megfelelő legyen, s a szükséges költségeken felül nyereséget is biztosítsanak számodra.