Balásy Gyula cégei ismét hasítanak, most 12 milliárdos turisztikai tendert nyertek

Balásy Gyula cégei ismét hasítanak, most 12 milliárdos turisztikai tendert nyertek

Összesen nettó 12 milliárd forintért rendeltek meg reklámkampányokat, illetve kutatásokat a turisztikával foglalkozó állami cégek Balásy Gyula érdekeltségeitől – írja a Magyar Narancs.

A koronavírus-válság idején 4,2 milliárdnyi osztalékkal gazdagodik a kormánypropaganda kegyeltje

A koronavírus-válság évének eredménye után összesen 4208 millió forint osztalékot szavazott meg az állami propagandatenderek kommunikációval foglalkozó rendszeres győztesei, Balásy Gyula New Land Media Kft.-je és Lounge Design Kft.-je - írja a 24.hu. Mivel mindkét cégben Balásy az egyetlen tulajdonos, így a teljes, 4,2 milliárd forintnyi osztalék az ő pénztárcáját duzzasztja.

Mint az uniós közbeszerzési értesítőből kiderült,

a tenderre egyetlen ajánlat érkezett, amit az Orbán-kormány kedvenc reklámügynöksége, a New Land Media Kft. és a szintén Balásy érdekeltségébe tartozó Media Dynamics Kft. által alkotott konzorcium tett.

A győztes cégekkel szeptember 24-én kötöttek szerződést.

A keretmegállapodás a Magyar Turisztikai Ügynökség alá tartozó

  • Visit Hungary Nemzeti Turisztikai Szervezet Nonprofit Zrt.,
  • a Kisfaludy2030 Turisztikai Fejlesztő Nonprofit Zrt.,
  • valamint a Magyar Divat & Design Ügynökség Nonprofit Zrt. reklámkampányait tartalmazza.

A tendert a Rogán Antal felügyelete alá tartozó Nemzeti Kommunikációs Hivatal kezelte.

A pályázatot megnyerő cégek átfogó médiakampányok tervezését és kivitelezését vállalták, ezekből évente kilencet kell megtartani, négyet itthon, ötöt külföldön.

Egy kampány minimum 4, maximum 8 hétig tart, és 100 millióba kerül majd, ugyanakkor a végösszeg ennek többszöröse is lehet.

„A Megrendelők jelen beszerzésének célja Magyarország turisztikai célú népszerűsítése, külföldről beutazó turizmus erősítése, magasabb státuszú utazók, valamint a belföldi lakosság megszólítása, a magyar turisztikai szolgáltatások fejlődésének kommunikálása a megfelelő célcsoportok felé”

– olvasható az uniós közbeszerzési értesítőben.

A kampányokkal többek között Izraelt, Kínát, Oroszországot, az Egyesült Államokat, Törökországot, Indiát és az Öböl-menti országokat céloznák meg.

A digitális szakadék csökkentését propagálhatja Balásy Gyula cége 63,5 millióért

A Nemzeti Szakképzési és Felnőttképzési Hivatal Digitális szakadék csökkentése című kiemelt projektjének kommunikációs kampányát a kormányzati óriásplakátok koronázatlan királyának, Balásy Gyulának cégei nyerték el - derül ki az uniós közbeszerzési értesítő keddi számából. A New Land Media Kft. és Lounge Design Kft.