"Most jó itt élni!" - Rogán Antal szomszédja csinál milliárdos marketingkampányt Budapestnek

800 ezer fővárosi postaládába szórják ki a propagandát.

A Rogán Antal szomszédjaként, valamint egy időben a kormányzati reklámhadjáratok legfőbb lebonyolítójaként elhíresült üzletember cége 2017 végére készült el a Fidesz-KDNP Budapest-politikáját és városfejlesztési kísérleteit ódába foglaló kiadvánnyal.

Azt, hogy Csetényi mennyire kiesett a pikszisből, jól mutatja, hogy a projekt

grafikával, tervezéssel, gyártással és tervezéssel együtt mindössze 23 millió forintból készült el.

Tarlós István főpolgármester igyekezett elhatárolódni a kínos társaságtól, és így nyilatkozott a cégről:

"Én nem tudom, kik azok. Isten látja lelkem, nem ismerem őket."

Ugyanakkor szerinte a mostani kiadványban nincs pártpolitika, "a 'Fidesz' szó egyszer sem szerepel benne".

Kiemelte: a füzet kiadója a Fővárosi Közgyűlés által korábban létrehozott BVA Budapesti Városarculati Nonprofit Kft., ám a Magyar Nemzet rámutatott, hogy a cég tavaly ősszel csatlakozott a Nemzeti Kommunikációs Hivatal (NKH) rendszeréhez.

A hivatal önmeghatározása pedig nem kis ellentmondásban áll a Tarlós által elmondottakkal:

"A Nemzeti Kommunikációs Hivatal célja a kormányzati kommunikációs feladatok költséghatékony megvalósítása a 247/2014. (X. 1.) Kormányrendelet előírásai alapján, amelynek érdekében a Hivatal a kormányzati kommunikációs beszerzéseket egy központi közbeszerzési rendszerben valósítja meg."

Dugóba fullad bele a főváros

Saját bőrén és idején érezhetik a budapestiek és az agglomerációban élők, hogy egyre lassabb és kaotikusabb a fővárosi közlekedés. A válság elmúltával egyre több az autó, lényegi fejlesztés nem történt, csak egy-egy, nagyon régóta esedékes felújítás. Nincs rendszerszintű gondolkodás, csak ötletelés, méregdrága tervezgetés, különösen most, a választások felé közeledve.