Miket vehetünk az új iPhone árából?

Az iPhone X 256 gigás csúcsmodellje az Apple hivatalos magyar boltjában 436 990 forintba kerül. Ennyi pénzből vehetnénk már egész jó használt autót, vagy egy rakás malacot is.

Autó

440 ezer forintból már elég jó merítési lehetőségünk van a használt autók piacán, igyekeztünk mindenki számára megfelelő ajánlatot találni.

Családosoknak itt van egy Renault Scénic, teljesen jó állapotban, ha forgalomba is akarjuk helyezni akkor 410 ezer forintba fáj, a maradékból vehetünk nagyon sok autóillatosítót, vagy egy régi Nokiát, ha már lemondtunk az iPhone-ról hogy kocsival tudjuk vinni a gyerekeket iskolába.

Találtunk egy 316-os bömbit is, fuxos, izomtrikós uraknak ajánljuk, akik ordítva hallgatják a Halott Pénzt a pirosnál a körúton. A centrálzár ugyan nem működik, de 400-ért simán megéri, ez elvisz Hévízre, az iPhone nem.

Visszafogottabbnak itt egy Renault Clio, hölgyeknek egy Nissan Micra, igaz külföldi papírokkal, szóval itt akár túl is szaladhatunk a költségkereten.

Laptop

Ez az ASUS csak 80 ezer forint, szóval rögtön ötöt is vehetünk belőle, de választhatjuk ezt a sokkal erősebb, hajtogatható Acert is 400 ezerért. Sőt! Akciósan a MacBook Pro is majdnem kijön belőle, ha ragaszkodunk az Apple termékeihez.

Lakásbérlés

Egy albérletes csoportban Facebookon találtunk a VII. kerületben, abszolút a belvárosban, 120 ezer forintos havi bérleti díjért egy nagyon menő, házibuli kompatibilis, igaz nagyon kicsi (37 nm) lakást, bár a rezsiköltséget még rá kell tenni, szóval olyan hosszú időre azért nem bérelhetjük ki az iPhone X helyett. Kispesten valószínűleg olcsóbban is találnánk, nagyobbat.

Utazás

Az Ibusszal egyenesen New Yorkig mehetünk decemberben repülővel, 7 nap 6 éjszakára, három csillagos szállodába, büféreggelivel. Az utazás minimum létszáma 10 fő, szóval gyűjtsünk össze még néhány iPhone X helyett utazni vágyó cimborát. 220 ezer Ft/főtől lehet menni, plusz ugye a költőpénz.

Ha télen inkább nyaralnánk akkor itt egy remek ajánlat, a helyszín Korfu, már 50 ezer forinttól lehet menni, önellátással, 8 nap 7 éjszaka. Ez gyanúsan olcsó, ha tényleg ennyibe kerül, már csomagolok is. Ráadásul 437 ezerből tudok is vinni magammal haverokat és még a görög nemzeti italra, az úzóra (ouzo) is marad keretünk.

Ha maradnánk Magyarországon, akkor Siófokra a Hotel Azúrba kerekítve már 11 ezer forinttól (fő/éj) foglalhatunk, szóval kellemes 39 napot eltölthetünk ott az iPhone X helyett, ha megelégszünk ennek a felével, akkor szinte korlátlan mennyiségű lángost is elfogyaszthatunk.

Mezőgazdászoknak

Alsónémediben 50 ezer forintért vehetünk féltökös vagy sérves (istentudja mit jelentenek ezek, nem értek hozzá) 150 kg-s hízókat, mindjárt nyolcat is ennyi pénzből, egész hízó-falkánk lehet. A jó hír, hogy cserélhető pulykára vagy csirkére, szóval ha ezekkel rendelkezünk, akkor nálunk lesz a malac és az iPhone is, amivel lefotózhatjuk a féltököst.

Leányváron vásárolhatunk húshasznú üszőborjút 220 ezerért, de akár tejelő tehén is belefér 300 ezerért, ha inkább innánk evés helyett. Hivatalos megnevezése holsteinfríz, 4 éves és szelíd, ráadásul márciusra ellés is várható tőle, szóval 2in1 üzlet, kell a francnak a telefon.

Megvehetjük ezt a nagyon régi Steyr T84-es, a tulajdonosa által remeknek nevezett traktort is, gyári kaszával!

Sajnos a geci kakas már nem eladó, de azért 437 ezer forint szerintem alkuképes pozíció lehet a tulajdonosánál.

A Tescóban jelenleg 169 forint egy Kőbányai világos dobozos sör, na ez az igazi befektetés. 2500-nál is többet vehetünk belőle, abból azért egy ideig tudunk iszogatni a haverokkal. Ha kicsit lejjebb adunk az igényekből és ezt párosítjuk a bajnok Budapest Honvéd 1300 forintos álló (online 1200), Kispest-szektoros jegyáraival, minőségi futballt láthatunk a Bozsikban.