Miket vehetünk az új iPhone árából?

Autó, New York, malac vagy rengeteg Kőbányai?

Autó

440 ezer forintból már elég jó merítési lehetőségünk van a használt autók piacán, igyekeztünk mindenki számára megfelelő ajánlatot találni.

Családosoknak itt van egy Renault Scénic, teljesen jó állapotban, ha forgalomba is akarjuk helyezni akkor 410 ezer forintba fáj, a maradékból vehetünk nagyon sok autóillatosítót, vagy egy régi Nokiát, ha már lemondtunk az iPhone-ról hogy kocsival tudjuk vinni a gyerekeket iskolába.

Találtunk egy 316-os bömbit is, fuxos, izomtrikós uraknak ajánljuk, akik ordítva hallgatják a Halott Pénzt a pirosnál a körúton. A centrálzár ugyan nem működik, de 400-ért simán megéri, ez elvisz Hévízre, az iPhone nem.

Visszafogottabbnak itt egy Renault Clio, hölgyeknek egy Nissan Micra, igaz külföldi papírokkal, szóval itt akár túl is szaladhatunk a költségkereten.

Laptop

Ez az ASUS csak 80 ezer forint, szóval rögtön ötöt is vehetünk belőle, de választhatjuk ezt a sokkal erősebb, hajtogatható Acert is 400 ezerért. Sőt! Akciósan a MacBook Pro is majdnem kijön belőle, ha ragaszkodunk az Apple termékeihez.

Lakásbérlés

Egy albérletes csoportban Facebookon találtunk a VII. kerületben, abszolút a belvárosban, 120 ezer forintos havi bérleti díjért egy nagyon menő, házibuli kompatibilis, igaz nagyon kicsi (37 nm) lakást, bár a rezsiköltséget még rá kell tenni, szóval olyan hosszú időre azért nem bérelhetjük ki az iPhone X helyett. Kispesten valószínűleg olcsóbban is találnánk, nagyobbat.

Utazás

Az Ibusszal egyenesen New Yorkig mehetünk decemberben repülővel, 7 nap 6 éjszakára, három csillagos szállodába, büféreggelivel. Az utazás minimum létszáma 10 fő, szóval gyűjtsünk össze még néhány iPhone X helyett utazni vágyó cimborát. 220 ezer Ft/főtől lehet menni, plusz ugye a költőpénz.

Ha télen inkább nyaralnánk akkor itt egy remek ajánlat, a helyszín Korfu, már 50 ezer forinttól lehet menni, önellátással, 8 nap 7 éjszaka. Ez gyanúsan olcsó, ha tényleg ennyibe kerül, már csomagolok is. Ráadásul 437 ezerből tudok is vinni magammal haverokat és még a görög nemzeti italra, az úzóra (ouzo) is marad keretünk.

Ha maradnánk Magyarországon, akkor Siófokra a Hotel Azúrba kerekítve már 11 ezer forinttól (fő/éj) foglalhatunk, szóval kellemes 39 napot eltölthetünk ott az iPhone X helyett, ha megelégszünk ennek a felével, akkor szinte korlátlan mennyiségű lángost is elfogyaszthatunk.

Mezőgazdászoknak

Alsónémediben 50 ezer forintért vehetünk féltökös vagy sérves (istentudja mit jelentenek ezek, nem értek hozzá) 150 kg-s hízókat, mindjárt nyolcat is ennyi pénzből, egész hízó-falkánk lehet. A jó hír, hogy cserélhető pulykára vagy csirkére, szóval ha ezekkel rendelkezünk, akkor nálunk lesz a malac és az iPhone is, amivel lefotózhatjuk a féltököst.

Leányváron vásárolhatunk húshasznú üszőborjút 220 ezerért, de akár tejelő tehén is belefér 300 ezerért, ha inkább innánk evés helyett. Hivatalos megnevezése holsteinfríz, 4 éves és szelíd, ráadásul márciusra ellés is várható tőle, szóval 2in1 üzlet, kell a francnak a telefon.

Megvehetjük ezt a nagyon régi Steyr T84-es, a tulajdonosa által remeknek nevezett traktort is, gyári kaszával!

Sajnos a geci kakas már nem eladó, de azért 437 ezer forint szerintem alkuképes pozíció lehet a tulajdonosánál.

A Tescóban jelenleg 169 forint egy Kőbányai világos dobozos sör, na ez az igazi befektetés. 2500-nál is többet vehetünk belőle, abból azért egy ideig tudunk iszogatni a haverokkal. Ha kicsit lejjebb adunk az igényekből és ezt párosítjuk a bajnok Budapest Honvéd 1300 forintos álló (online 1200), Kispest-szektoros jegyáraival, minőségi futballt láthatunk a Bozsikban.