2017. 11. 06. 11:03

Most épp a TV2-t és az Origót ítélte el a bíróság, amiért hazudtak a Jobbikról

Az eddig több mint hetven megnyert sajtóper után a Jobbik és politikusai személyiségi jogi perekben is sorra vesznek elégtételt a Fidesz hazug lakájmédiáján.

A Jobbik sajtóosztálya hétfői közleményében azt írja, múlt pénteken a TV2-n és az Origón volt a sor, akiket azért kellett a nemzeti pártnak bíróság elé citálnia, mert hamisan azt állították, hogy egy olyan vállalkozótól kaptak több milliós támogatást, aki a "Bróker Marcsi-botrányban" volt érintett.

„A kormány hazugsággyárai ezúton is csúfosan megbuktak a bíróságon, semmit nem tudtak bizonyítani abból, amit közöltek, a valótlan állításokért pedig több mint félmillió forint sérelemdíjat kell megfizetniük a Fővárosi Törvényszék elsőfokú ítélete szerint a Jobbiknak.”

- közölte a legnagyobb ellenzéki párt, mint már oly sokszor a Habony-művekkel kapcsolatban.