Ezúttal Tibi atyára szállt rá a kormányzati sajtó: összefüggésbe hozták az afgán erőszakolóval

"Tibi atya éttermében erőszakolt az afgán migráns" - adta hírül címlapján Ómolnár Miklós kormányzati bulvárlapja, a Ripost.

Az online is elérhető cikkben igazi stílusbravúrokkal találkozhatunk: 

"Meglepetésünkre Tibi atya kebabozójáról van szó, a büfé bejáratánál az ismert figura hirdeti a giroszt."

"Információink szerint jellemzően migránsok dolgoznak Tibi atya kebabozójában."

"Lapunk munkatársa négyszemközt megkérdezte Dudás-Kanyog Andrea rendőr őrnagyot, valóban Tibi atya kebabozójában történt-e a bűncselekmény, de az őrnagy sem megerősíteni, sem cáfolni nem kívánta értesülésünket."

A hírt természetesen az Origo is átvette.

Tibi atya Facebookon reagált a cikkre, rövid bejegyzéséből kiderült, sem a gyrosos, sem a mellette lévő kocsma nem az övé:

"Az adóforintjainkon hazudozó ripost nevű sajtóipari hulladéknak ezt a gusztustalan, uszító címlapot sikerült a mai napon produkálnia. Szeretnék pár dolgot tisztázni, miközben a szükséges jogi lépéseket megteszem.

1. Nincs és soha nem volt éttermem.
2. Az újság által az én kocsmámnak nevezett, mellette lévő helyhez utoljára akkor volt közöm, mikor 3 éve 
bepereltem őket védjegybitorlásért."

Az 1,3 millió követővel rendelkező mémoldal az utóbbi időben többször is keményen kritizálta a kormányközeli sajtómunkásokat, nem meglepő hát, hogy a NER bosszúhadjáratot indított ellene.