1,69 milliárdot ver el felesleges reklámra a posta

 
A Magyar Posta Zrt.-nél viszont úgy érezhették, hogy komoly a konkurencia, ezért úgy döntöttek, hogy elvernek 1,69 milliárd forintnyi állami pénzt reklámra. A pénzt az Initiative Média Kft. használhatja majd fel, mint az a hétfői Közbeszerzési Értesítőből kiderül.
 
A feladat: médiatervezés, médiafoglalás- és vásárlás, különös tekintettel hirdetések megjelentetésére, illetve kampányok szervezésére. A hirdetéseket a nyomtatott, az elektronikus és online médiában, valamint a kültéri hirdetési felületeken kell megjeleníteni.
 
A célország Magyarország, de adott esetben az Európai Unió tagországai, valamint Oroszország és Ukrajna is szóba jöhet.
 
A nyertes cég jegyzett tőkéje egyébként 3 millió forint, tulajdonosa pedig a hamburgi székhelyű Lintas GmbH. Ugyanez a cég kötött hasonló szerződéseket a Postával az elmúlt évek során is.