Az ötlet már 2016 elején megfogalmazódott, hogy szükség lenne egy magyar termékre ezen a piacon. Kővári magyar sportcsapatokkal dolgozott, sportszereket forgalmazott, és azt tapasztalta, hogy a nemzetközi óriásoktól Magyarország nem mindig azt kapja, amit szeretne, vagy amit megérdemel, de ez nem azt jelenti, hogy gyengébb minőséget kapnánk, mint a többi ország.
„A minőségen túl is vannak szempontok. A magyar sportolók sokszor egy-egy külföldi ország csapatának tervezett szerelést kaptak, csak éppen más színben. És nemcsak arról van szó, hogy miben játszik egy-egy válogatott, hanem arról is, hogy miért nem figyeltek a szurkolókra, miért nem jutott nekik saját kollekció, kifizethető áron.”
A DVTK-val nem volt olyan egyszerű megegyezni, de
"a megjelent hírekkel ellentétben nem telefonált senki Diósgyőrbe, hogy megkönnyítsék a dolgunkat."
A felcsútiak az innovációban is segítenek nekik, ott próbálják ki azokat a fejlesztéseket, amiket máshol alkalmaznak majd.
Kővári nem számított arra, hogy ennyi támadást kap majd a 2Rule, de pozitív visszajelzések is érkeztek, ez azt jelenti, hogy helyük van a piacon.
Dárdai Pált úgy sikerült meggyőzni a promócióról, hogy „Dárdai Pál és családja Magyarország-párti emberek.”
A termékeik csak augusztus végén, vagy szeptember elején kerülnek forgalmazásra a márkaboltban és a webshopban.
A teljes interjú itt olvasható.
(fotó: Balogh Zoltán / MTI)