A BKV már meg is állapodott Habony Árpád lapjával

Habony lapját, a Lokált fogják osztogatni az aluljárókban.

A Habony Árpád érdekeltségébe tartozó Modern Media Group (MMG) legfrissebb újsága, a tervek szerint 150 ezres példányszámú ingyenes Lokál június 6-án jelenik meg. A kormánypárti propagandalapot akár korábban a Metroplot a főváros legforgalmasabb tömegközlekedési csomópontjain egyenesen az olvasók kezébe nyomják majd.

A lap minimális működési költsége egyes becslések szerint a másfél milliárdot is elérheti éves szinten.

Az MMG Habony Árpád és Győri Tibor közös médiacége, és a jelek szerint simán befutó lett a BKV-nál (a cég azt írta a lap érdeklődésére, hogy ezt a piacot nem kell meghirdetnie, az MMG jelentkezett érte, a Metropol pedig, mely az előző 17 évben jó ügyfélnek bizonyult, nem tudott velük megegyezni), és ez lehet a MÁV-nál és a Volánnál is, habár előbbi közölte: még tárgyalnak az ügyben, utóbbi pedig egyelőre nem reagált a Népszabadság megkeresésére.