Az Atmediával kötött megállapodást az ATV: 2019. januártól a tévés sales house értékesíti a kábelterjesztésű országos csatorna televíziós és online reklámfelületeit – tudatta közleményben az hirdetési értékesítő cég.
A 24. hu felkereste Németh Sándort, a baloldali ellenzékinek tartott ATV vezérigazgatóját, aki a portál kérdésére azt válaszolta, a televízió az utóbbi időben mind fontosabb szereplőjévé vált a piacnak, így a legnagyobb reklámértékesítő cégek számára is érdekes lett. A tárgyalások után a tévé végül az Atmediát választotta. Németh kijelentette,
szakmai döntés született, az egyeztetések alkalmával egyetlen politikussal sem találkoztak,
és azt várja, hogy a megállapodásnak köszönhetően jelentősen nőnek majd az ATV reklámbevételei.
A 24.hu úgy értesült, hogy az RTL Magyarország kizárólagos tulajdonában lévő reklámértékesítő cég, az R-Time Magyarország és az Atmedia egyaránt tett ajánlatot az utóbbi években az ATV-nek. Németh Sándor ezt megerősítette, és azt mondta: most jött el az ideje, hogy továbblépjenek.
Az Atmedia a Habony Árpádnak kölcsönadó Tombor András, valamint részben Mészáros Lőrinc érdekeltségébe tartozik, de az ATV vezérigazgatója szerint ebben nincs semmi kivetnivaló.
(Nyitókép: Németh Sándor, Habony Árpád és Andy Vajna találkozója a Nobuban 2016 decemberében.)