A fővárosi spanyol együttes bevételeit jelentősen növelni tudta, miután háromszor egymás után is Bajnokok Ligáját tudott nyerni. Igaz, 12 korábbi alkalommal is vezették már a listát. 356.2 millió euróval a Real Madrid most a legnagyobb reklámbevételeket is magának tudhatja.
A második helyen riválisa, a Barcelona végzett, amely 42 millió eurós növekedést produkált, ezzel pedig 690,4 millió eurós bevételt könyvelt el. A korábbi két szezon első helyezettje a Manchester United viszont 666 milliót ért el, igaz ez 10 millió eurós csökkenés az előző évhez képest.
A Real Madrid legutóbb a 2014/15-ös szezont követően állt a lista első helyén. Az első tíz között hat angol, két spanyol, valamint egy-egy német és francia klub található. Olasz egyesület viszont ezúttal nem fért a legjobb tíz közé, miután a Juventus kiesett a top 10-ből.
A Deloitte csoport vezetője Dan Jones elmondta: „A Real Madrid kimagasló üzleti teljesítménye a 2017-18-as idényben a hosszú, pályán elért sikereikre, történelmére épül, melynek legfrissebb bejegyzése a három BL győzelem. Emiatt növelhették a reklám bevételeiket is, hiszen erősebb a kereslet arra, hogy Európa top klubjainak partnere légy, mint valaha.”
A TOP 20
- Real Madrid
- Barcelona
- Manchester United
- Bayern München
- Manchester City
- PSG
- Liverpool
- Chelsea
- Arsenal
- Tottenham
- Juventus
- Borussia Dortmund
- Atletico Madrid
- Inter
- AS Roma
- Schalke 04
- Everton
- AC Milan
- Newcastle United
- West Ham United