A cég két évvel ezelőtt, 2015. májusában kiposztolta a feladott lottószelvényét azzal a szöveggel, hogy amennyiben megnyerné a fődíjat, szétosztja azt azok között, akik lájkolják az oldalt, megosztják a képet és beírják kommentben a szerencseszámukat.
Első blikkre nem túl csábító ajánlat abban reménykedni, hogy valaki másnak ötöse lesz a lottón és ad egy kicsit a nyereményből, ennél még egy saját szelvényt venni is sokkal jobb ötlet (akár a szelvényen látható számokkal, és akkor kevesebb jut a többieknek, haha), a poszt azonban nem várt sikert aratott, jóllehet, a számok azt mutatják, hogy a minden idők egyik legröhejesebbnek tűnő marketingtrükkjére ráugró emberek a három egyszerű utasítást sem tudták betartani: a kép több mint 37 ezer megosztást ért el, érkezett 16 ezer komment, az oldalnak pedig jelenleg valamivel több, mint 26 ezer kedvelője van.
Ezek után már az sem meglepő, hogy a fotót azóta is folyamatosan osztják, többen még az elmúlt percekben is beírták, mi a szerencseszámuk. A magam részéről azért sok sikert kívánok nekik, csak nehogy az a kurva Soros György végül megakadályozza a nyeremény szétosztását!