Az Egyesült Államok után Kanadában is győzött az igazság; amennyiben elfogadjuk a csalódott vásárlók véleményét, akik a Red Bull reklámokban elhangzott ígéretek ellenére nem kaptak szárnyat az energiaital elfogyasztása után.
Kanadában fejenként 10 kanadai dollár (kb. 2200 forint) kártérítést igényelhetnek azok a kanadaiak, akik 2007. január 1. és 2019. július 23. Red Bull energiaitalt vásároltak, de csalódtak. A céget februárban perelték be félrevezető reklámozás miatt, azonban nem várták meg a bírósági eljárás végét, és inkább létrehoztak egy 190 millió forintnak megfelelő alapot, amiből lehívhatóak a fejenkénti kártérítési összegek.
Az Egyesült Államokban 2014-ben kezdődött egy hasonló per: a Red Bull ott sem várta meg a per végét, és inkább a 4 milliárd forintos megállapodást választotta.
Egyébként a 24.hu a Daily Hive-re hivatkozva arról is írt, hogy Red Bull mindkét esetben kiállt a hirdetési és marketinggyakorlata mellett.