A Magyar Reklámszövetség nem támogatja a különadó visszavezetését. Arra is felhívják a figyelmet, hogy a gyengülő makrogazdasági környezet és a bejelentett vállalati, szektoriális különadók már önmagukban rontják a reklámipar teljesítményét.
A reklámipar a gazdaság multiplikátoraként bizonyítottan a gazdaságot erősíti, annak visszafogása kontraproduktívan hat a gazdasági stabilzációra, a gazdasági fejlődésre és GDP-re
- idézi a szakmai szervezetet álláspontját a 444.hu.
A Reklámszövetség elismeri, hogy a magyar gazdaság nehéz helyzetben van és szeretne részt vállalni a kihívások megoldásában, de szerintük a reklámipar egyhangú szakmai véleménye szerint a reklámadó éppen a kívánatos gazdasági stabilizáció és növekedés ellen hat.
A Magyar Reklámszövetség a kommunikációs iparág más szakmai szervezeteivel együtt 2014 óta, a reklámadó koncepciójának felmerülésének kezdetétől egységesen fejezte ki a tiltakozását a különadóval szemben. 2019-ben, a reklámadó felfüggesztésekor üdvözölték a kormány döntését és azt remélték, hogy a felfüggesztési időszak végeztével a reklámadót végérvényesen kivezetik.