Kedden a 24.hu érdeklődött a Magyar Postánál, hogy alkalmazni fogják-e a rabszolgatörvényt. Ez volt a válasz:
"Magyarországon mindenkire ugyanazok a törvények vonatkoznak, emellett az állami cégekre speciális szabályok is érvényesek. Társaságunk nem kíván részt venni Soros európai parlamenti választási politikai kampányában."
Szerdán a hrportal.hu próbálkozott a Volánbusz Zrt.-nél az alábbi kérdésekkel:
- Élni fognak a túlóratörvény adta lehetőséggel? Azaz várható-e, hogy a buszsofőrök a jelenleg előírt 300 óra helyett 400 órában dolgoznak majd?
- Ha igen nem gondolják, hogy ez akár balesetveszélyes is lehet?
- Ha a Volán él a túlóratörvény adta lehetőséggel, a sofőrök milyen időközönként számolhatnak a túlórák kifizetésével?
- Jár-e majd valamilyen szankcióval, ha egy sofőr nemet mond az önkéntes túlmunkára?
- Várható-e béremelés a cégnél? Nem volna-e célszerűbb magasabb bérekkel vonzóvá tenni a céget, akkor talán nem is volna szükség túlmunkára.
A válasz pedig a hagyományteremtő:
"Magyarországon mindenkire ugyanazok a törvények vonatkoznak, emellett az állami cégekre speciális szabályok is érvényesek. Társaságunk nem kíván részt venni Soros európai parlamenti választási politikai kampányában."
Vajon melyik a megalázóbb az átlag adófizető magyar állampolgár számára?
- Ha egy közpénzből működő vállalat leszarja az ember fejét, és sorosozik,
- ha egy közpénzből működő vállalat leszarja az ember fejét, és kormánypropagandát ismétel,
- ha egy közpénzből működő vállalat leszarja az ember fejét, sorosozik, kormánypropagandát ismétel, és még csak arra sem hajlandó, hogy ennek érdekében legépeljen néhány erre vonatkozó sort, inkább átmásolja az előző választ.