Javában zajlik a Fidesz „Stop, Gyurcsány! Stop, Karácsony!” kampánya, ennek apropóján küldte a Telexnek az egyik olvasójuk az alábbi képet:
A fotót nézegetve egy legendává avanzsáló történet jutott az eszembe. Az egyetemeken kommunikáció- és médiatudomány szakon gyakran előkerül az egyik neves fogkrémgyártó húzása, miszerint sokáig tanakodtak azon, hogyan lehetne növelni a fogkrémeik eladásának számát. A cég marketing gurujai már a létező összes ötlettel előálltak, amikor egy gyakornok egész egyszerűen annyit mondott: növeljék meg a tubus szájának a méretét, akkor a használók több fogkrémet nyomnak majd ki rajta. A többi pedig történelem, ahogy mondani szokták.
Nos, a képen szereplő Fidesz-aktivista is hasonlóan tehetséges, hiszen sokunkban felmerülhetett már a kérdés, hogy miért pont „Stop, Gyurcsány! Stop, Karácsony!”, miért nem "Stop, Gyurcsány! Stop, Dobrev!" lett a kezdeményezés neve? Hiszen Orbánék kampánystratégiájának alapvetése, hogy minden ellenzéki csak egy báb, akit Gyurcsány mozgat a háttérből, hogy amolyan Palpatine császárként ismét hatalomhoz juthasson és ezzel csúf és rideg világot hozzon a nyakunkra.
Arról nem is beszélve, hogy az előválasztás miniszterelnök-jelölti versenyének első fordulóját magabiztosan hozta a DK jelöltje, szóval Dobrevet kellene "stopra" kényszeríteni Karácsony helyett. De mindez már nem számít, ugyanis a marketing specialista aktivista a villámnál is gyorsabban reagált az előválasztás eredményére és a fejekben zavart okozó kampánycímre, így a standját sufnituningolva kiegészítette a szöveget, ezzel megoldva a dolgot.
Egy ilyen előrelátó tehetséget Orbán Viktor miniszterelnöknek kár lenne elpocsékolnia, így ha 2022-ben biztosra akar menni a választási győzelmét illetően, akkor azonnal felveszi az aranyat érő ifjú férfit a kampánystábjába. Mi szurkolunk neki!