Hibaüzenet jelenik meg a foglalás véglegesítésekor, ha valaki az Adrialin oldalán szeretne horvátországi szállást foglalni. Erről a Telex érdeklődésére beszélt a svájci központú utazásszervező. Hozzátették, így már senkit nem érhet kár.
A portál már egy héttel ezelőtt arról írt, az Adrialin korábban lefoglalt utazások megkezdése előtt egy-két nappal értesítette az ügyfeleket arról, hogy
Az utazásszervező a levélben arra hivatkozik, hogy a koronavírus-járvány okozta veszteségek és problémák miatt hivatalos átszervezési eljárás indult a cég ellen, ami
a vállalat újjászervezését és teljes körű működésének helyreállítását szolgálja,
egyúttal azt ígérik, a korábban befizetett szállásdíjakat vissza fogják fizetni. Mikor a pórul járt utasok közvetlenül a szállásadóhoz próbáltak fordulni, megdöbbentek azon, hogy nekik már korábban jelezték, az Adrialin, „pénzügyi nehézségekkel küzd”, a szállást nem tudja kifizetni, ezért azt próbálják meg kiadni másnak.
A Telexnek a cég azt mondta,
de nem válaszoltak sem arra, hogy hány utasról van szó, illetve arra sem, mikor történik meg a már befizetett utak visszatérítése.
Az Adrialin honlapjának kezdőoldalán cikkünk írásakor még semmi nem utal arra, hogy a cég pénzügyi nehézségekkel küzd.