1. futam
A nyitó futamon a rajt alaposan felkavarta a helyzetet. A fordított rajtrács eleve izgalmas versenyt ígért, de a start utáni események még inkább. Michelisz az időmérőn megszerzett 3. hely után a fordítás miatt a 8. helyről indulhatott.
A rajtnál ketten is beragadtak, Yann Ehrlacher pedig beledurrantott John Filippibe, így rögtön jöhetett a Safety Car. A világbajnokság egyik esélyese, Rob Huff technikai hiba miatt állt ki ebben az időszakban.
Az élen Tom Coronel haladt, de a 12. körben, az egyik kanyarban elszálltak a fékei, így alaposan visszaesett, Guerrieri vette át a vezetést – és meg is szerezte a Campos Racingnek a győzelmet. Csapatának és magának is az első WTCC futama volt.
A Zengő Motorsport magyar versenyzője Nagy Dániel a 8. helyen volt, mikor elcsípte a falat és kiállni kényszerült. Zengő Zoltán csapata viszont így is örülhetett: Aurélien Panis révén sikerült behozni az utolsó – 10. – pontszerző helyre a Hondát. Michelisz Norbert az 5. helyen végzett, szorosan mögötte csapattársával, Tiago Monteiroval.
2. futam
A második futamot az időmérő szerinti sorrendben kezdték a pilóták, így az élről Tiago Monteiro indulhatott a Hondával, mögüle Néstor Girolami a Volvóval, harmadik helyen pedig Michelisz.
A magyar pilóta kiválóan kapta el a rajtot, így rögtön felzárkózott csapattársa mögé. A élmezőny nyugodtan vonatozott, de a középmezőnyben komoly csaták dúltak, többek között Rob Huff és Tom Coronel harcoltak egymás ellen.
Ez a futam sem múlt el biztonsági autós fázis nélkül az utcai pályán, ezúttal a magyar csapatnál versenyző Panis jobb első felfüggesztésének törése után volt szükség rá.
Az élen a befutóig változatlan maradt a sorrend, bármennyire is közel volt Michelisz Monteirohoz.
Így az első futam után a Honda gyári pilótái állnak a világbajnokság élén Tiago Monteiro, Michelisz Norbert sorrendben.