Egy Tesco-kampányban már megjelent az ikonikus NatGeo címlap

Koppintás?

A jéghegyet formáló nejlonzacskó Matust azért nem nyűgözte le, mert ő egy kollégájával már 2015-ben csinált egy szakasztott ugyanilyen képen, a Tescónak egy reklámkampányhoz, ami a cég lebomló szatyrait reklámozta - mutat rá a Zoom.hu.

A férfi képekkel is alátámasztotta állítását, amelyek valóban egyértelmű a hasonlóságot mutatnak:

A National Geographic képét egyébként egy mexikói művész, Jorge Gamboa készítette, aki 2017-ben első helyet szerzett a plakáttal a bolíviai biennálén a politikai, társadalmi üzeneteket hordozó plakátok kategóriájában.

Erős borítóképpel jelent meg a National Geographic: A bolygónk vagy a műanyag?

Aggasztó méreteket ölt a tengerek, óceánok szennyezettsége. Nemzetközi kutatócsoportok arra is rájöttek, hogy szinte mindenhol megtalálhatóak, kimutathatóak a műanyag mikroszemcsék, amelyeknek pusztító hatásairól még keveset tudunk. Az azonban biztos, hogy jót nem jelent a természet ilyen fokú károsítása, a következményei nem fognak elmaradni.