Mészáros Lőrinc horvát csapatának nem kell a 2Rule

Marad a Nike.

Már megkezdte hazai hódítását a 2Rule, a többségében Mészáros Lőrinc érdekeltségében álló új magyar sportszermárka mezeiben indította a szezont a Felcsút, a Diósgyőr és a Haladás is – kivéve Király Gábor.

Az eszéki csapat sajtóosztálya a hvg.hu kérdése elárulta, náluk nem lesz váltás:

„A klubnál nem vetődött fel a mezszponzor megváltoztatása. A Nike szerelésében fogunk pályára lépni a jövőben is.”

Dárdai Pál lett a reklámarca Mészáros Lőrinc sportmárkájának

A Nemzeti Sport Online beszámolója szerint a 2rule Dárdai Pált szerezte meg a sportszermárka arcának, a termékeket sajtóbeszélgetésen mutatta be Kővári Ágnes, Szélesi Zoltán labdarúgó felesége, aki Mészáros Lőrinc cégével, a Talentis Group Zrt.-vel hozta létre a Magyar Sportmárka Zrt.-t.Kővári Ágnes a Dárdai Pállal kapcsolatos bejelentés mellett közölte, hogy nem csak futballklubokkal, hanem már a vívószövetséggel is megállapodást kötöttek.

(fotó: Balogh Zoltán / MTI)