Az Origo főszerkesztője azt sem tudta, hogy ki írta a hazugságon alapuló cikket

origo

Az origo.hu-n jelent meg egy szerző nélküli cikk, ami egy levélre hivatkozva állította, hogy Donáth Anna, a Momentum EP-képviselője zaklatott egy fiatal nőt. A politikus feljelentést tett, a sajtóper lezajlott, helyreigazításra kötelezték a lapot.

A kormányközeli sajtótermék azzal védekezett, hogy ők csak szemlézték a Ripostot, utóbbi újságírója pedig azt állítja, hogy beszélt az állítólagos olvasói levél írójával, aki zaklatással vádolta Donáthot, de nem győződött meg a vádak valóságtartalmáról.

Az EP-képviselő magánvádas feljelentést is tett becsületsértésért, a rendőrség tanúként hallgatta meg Gábor Lászlót, az Origo és Ómolnár Miklóst, a Ripost főszerkesztőjét - írja a 24.hu.

Az Origo vezetője azt vallotta, nem tudja ki írta lapjába a cikket, azt sem, hogy ki szerkesztette, de még azt sem, hogy ki döntött a közléséről.