Hazudott a fideszes propagandalap Jakab Péter fizetéséről, még a bíróság előtt gyorsan helyreigazítottak

Jakab Péter
Jakab Péter Cegléden
Béli Balázs

Akkorát hazudott rólam a Fidesz propagandalapja, a 888.hu, hogy még azelőtt beismerték, hogy bíróságra mentem volna - közölte a Jobbik elnöke Facebook-oldalán.

Mint ismert, a kormánypárti sajtó nemrégiben azon kezdett el rugózni, hogy Jakab több mint 6 milliós fizetést visz haza, ami nyilvánvalóan nem volt igaz. A magyar néppárt miniszterelnök-jelöltje arról írt

"azt hazudták, hogy 6,2 millió a fizetésem. Hogy hogyan számolták ki, nem tudom, de azt igen, hogy akkorát hazudtak, hogy egy írásbeli felszólítás után már közölték is, idézem: "valótlanul állítottuk, hogy Jakab Péternek havi 6,2 millió forintos fizetése van."

Jakab megjegyezte, "jó lenne, ha egyszer a Fidesz firkászai képesek lennének igazat is mondani mindenféle felszólítás vagy bíróság ítélet nélkül. Csak úgy szakmai vagy épp keresztény alapon. Persze ehhez nem árt valódi újságírónak, vagy kereszténynek, vagy csak úgy tisztességes embernek lenni".

A Fidesz mesemondói között ilyenek nincsenek. Különben nem hazudnának minden hullámhosszon

- tette hozzá.

A Jobbik egyébként összesen 164 pert nyert az elmúlt három évben a kormánypárti lakájmédiával szemben.