Lecseréli a nagy vihart kavart plakátokat a Coca-Cola - írja a 24.hu a cég közleményére hivatkozva. Az új koncepción a homoszexuális párok helyett üdítős üvegek lesznek, de a szívárvány színei maradnak.
A kormánypárti sajtót akasztotta ki először a multicég legújabb, elfogadást népszerűsítő kampánya. Nem sokkal később a Fidesz országgyűlési képviselője is kiakadt. Boldog István a Coca-Cola-termékek bojkottjára szólított fel a plakátok miatt.
Az állami támogatásokkal kitömött multi kampányával és az azt övező felháborodásáról itt írtunk korábban:
Gumicsont a cukorvízben
Ismét sikerült felfedezni Magyarország „legnagyobb" problémáját, de csak azért, mert a Coca-Cola kitalálta, hogy Magyarországon is kioktat és példát mutat a liberális újerkölcs egy tételéből. A napokban olyan plakátjai jelentek meg a cégnek Budapesten, amelyeken a #loveislove felirat szemléltetéseként azonos nemű párok láthatóak.