Dabóczi Kálmán egyébiránt megjegyezte, hogy felszólította a T-Systems Magyarország vezérigazgatóját, mint az online értékesítési rendszert kifejlesztő és üzemeltető szerződéses partner felelős vezetőjét a szükséges információk átadására és a jelentés elkészítésére, illetőleg ők is megkezdték az adatgyűjtést annak érdekében, hogy
"mielőbb feltárhatók és megismerhetők legyenek a szolgáltatás megkezdésének körülményei, az indulás óta a rendszert ért informatikai támadások, illetve a rendszer biztonságos működése érdekében tett intézkedések és azok eredményessége."
A közlemény sajnálkozós részét szó szerint közöljük:
"Őszintén sajnálom, hogy a BKK online értékesítési rendszerének bevezetése problémákkal terhelt, higgyék el, engem és kollégáimat is az a cél vezérelt, hogy a közösségi közlekedést használók könnyen elérhető, gyors és ügyfélbarát megoldást vehessenek igénybe.
Elnézést kérek, hogy ez nem sikerült és számos utasunknak kényelmetlenséget, nehézséget okoztunk ezzel. A jövő hét folyamán kollégáimmal közösen megvizsgáljuk és kidolgozzuk az értékesítési csatornának bizalmat szavazó kedves utasainkat ért kellemetlenségek és esetleges egyéb hátrányok kompenzálásának legegyszerűbb módját.
A Budapesti Közlekedési Központ elkötelezett a fővárosi közösségi közlekedés továbbfejlesztése mellett, és remélem, sikerül hamarosan visszanyernünk azt a bizalmat, amelyet az elmúlt évek munkájával elértünk."
Bocsánatot kért a T-Systems vezetője: személy szerint is megérintette őt az etikus hacker esete
Kaszás Zoltán, a T-Systems Magyarország vezetője a cég Facebook-oldalán üzente meg, hogy mindenkitől bocsánatot kér, és hogy őt is megérintette annak a fiatalembernek az esete, akit éjszaka a rendőrök vittek csak ezért, mert megmutatta BKK online jegy- és bérletértékesítő rendszerével nem stimmel egy-két dolog.