Bocsánatot kért a T-Systems vezetője: személy szerint is megérintette őt az etikus hacker esete

Elismerte, hogy lett volna ennél fejlettebb megoldás is.

Kaszás arról is ír, hogy csak azért nem szólalt meg előbb,

"az adott ügy kapcsán nagyon sok körülmény került elő és szerettem volna tisztább képet kapni, egyértelműbben látni".

Érdekes, de egyrészt arról ír, hogy a BKK és az ő kollégáinak komoly erőfeszítései mellett jött létre az online értékesítési rendszer, ugyanakkor

"vitathatatlan, hogy a rendszer bizonyos komponenseinél már léteznek fejlettebb, korszerűbb megoldások".

Arrról azonban nem beszélt, hogy például a MÁV vasútjain nem tudják beolvasni a BKK e-jegyeit, és e-bérleteit.

Megerősíti, hogy együttműködnek a főpolgármesteri vizsgálat során, a cégen belül sem maradnak el a szükséges lépések.

Kitér az etikus hacker esetére is Kaszás Zoltán:

"személy szerint engem is megérint a fiatalember esete, de szeretném kiemelni, hogy számunkra, az adott körülmények között nem volt más lehetőség, minthogy feljelentést tegyünk ismeretlen tettes ellen (a fiatalember nem felénk jelzett). A feljelentést követően és a továbbiakban is, valamennyi érintett félre vonatkozó tisztázó információt és adatot a hatóságok rendelkezésére bocsátunk. A T-Systems Magyarország vezetőjeként, amennyiben bebizonyosodik etikus magatartása, szeretném felajánlani a jövőbeni együttműködés lehetőségét számára, ha Ő erre nyitott."

Majd arra tesz indítványt, hogy hazánkban kialakuljon a T-Systems vezetésével egy konszenzus az etikus hacker tevékenységgel kapcsolatban.