Francois Balique az I-télé hírtelevíziónak elmondta, hogy a több száz maradványból vett DNS-minták hetven különböző embertől származnak. A nyomozást vezető marseille-i ügyész a BFM hírtelevíziót arról tájékoztatta, hogy "70-80 különböző DNS-t különítettek el".
Ezeket Párizsban fogják összehasonlítani a hozzátartozóktól vett DNS-mintákkal, és azok alapján azonosítják az áldozatok maradványait. A mentés vezetője szerint a repülőgép becsapódása olyan erős volt, hogy egyetlen ép holttestet sem találtak.
A baleset helyszínén vasárnap is folytatódott a kutatás. Hatodik napja keresik a repülőgép második, a repülési adatokat rögzítő fekete dobozát, amelytől újabb részleteket remélnek, valamint folytatják az áldozatok maradványainak összegyűjtését az 1500 méteres tengerszint feletti magasságban elterülő szakadékos, meredek hegyvidéken, ahova a mintegy hatvan fős alakulatot a Seyne-les-Alpes nevű településen kialakított központból két helikopter szállítja.
Az időjárás a hétvégén nagyon kedvező volt a kutatáshoz, sütött a nap, szélmentes volt az idő, a helikopterek folyamatosan tudnak repülni a mentőközpont és az attól légvonalban tíz kilométerre található helyszín között, amelyet éjszakánként négy csendőr őriz.
A helyszínelő szakértőket napközben a francia hadsereg hegyvidéki alakulatai biztosítják. A mentőalakulat szerint nincs ok arra, hogy előbb vagy utóbb ne találják meg a második fekete dobozt is. A helyszín megközelítése a helyszínelők számára hamarosan szárazföldön is lehetségessé válik. Vasárnap ugyanis a hatóságok megkezdték egy út kiépítését Le Vernet településtől ahhoz a sziklafalhoz, ahol a repülőgép becsapódott.
A katasztrófa helyszínére a hétvégén a tengerentúlról származó áldozatok hozzátartozói látogattak el. Szombaton japán családok emlékeztek meg szeretteikről, vasárnap pedig latin-amerikai országokból, Venezuelából, Chiléből és Argentínából várják a hozzátartozókat. A Germanwings német légitársaság Barcelona-Düsseldorf útvonalon közlekedő A320-as gépe, fedélzetén 150 emberrel, kedd délelőtt csapódott hegyoldalnak Franciaország déli részén, az Alpokban. A katasztrófa körülményeinek vizsgálatát vezető marseille-i ügyészség szerint a másodpilóta bezárkózott a pilótakabinba, és valószínűleg szándékosan vezette a gépet a hegyoldalnak.