Töredéke a nézettsége a fideszes Pesti TV nevű csatornának, mint ami a UPC Direct kínálatából kikerülő ugyancsak fideszes Hír TV-é volt – derül ki a Media1 szakportál által megszerzett Nielsen közönségmérési adatokból. Mint arról a napokban mi is beszámoltunk, a 2018-as fideszes győzelem után „visszafideszesített”, a KESMA médiabirodalmába is bevitt Hír TV „népszerűsége és teljesítménye az utóbbi időben nem érte el a korábbi szintet”, ezért a kommunikációs szolgáltató azt kivette a kínálatából, helyét a szeptemberben indult (nem eresz)csatorna, a Mészáros Lőrinc érdekeltségébe tartozó adó veszi át.
Annyira "népszerű" a HírTV, hogy a csatorna kikerül az UPC Direct alapcsomagjából
"Tekintettel arra, hogy a csatorna népszerűsége és teljesítménye az utóbbi időben nem érte el a korábbi szintet, a műsor szolgáltatója maga kezdeményezte a szerződésbontást" - áll a cég keddi közleményében. Mindez azt jelenti, hogy annyira pocsék a fideszes propagandagyárrá silányított tévé nézettsége, hogy kikerült a UPC Direct alapcsomagjából.
Csakhogy a Media1 által megszerzett nézettségi adatok nem támasztják alá a döntés gazdaságosságát. A Hír TV főműsoridőben a kereskedelmileg kiemelten fontos, 18-49 éves korosztályban 0,45 százalékos közönségarányt (SHR) produkált, míg az új csatorna esetében ez az érték mindössze 0,02 százalék. Egész napot tekintve sem jobb a teljesítményük. A Hír TV ugyanebben a korosztályban 0,39 százalékot ért el, míg a Pesti TV esetében ez az érték 0,04 százalék.
Összehasonlításképp: főműsoridőben a Duna TV közönségaránya a 18-49-es korosztályban 1-1,5 százalék körül alakul, a két nagy kereskedelmi csatornáé (RTL Klub és TV2) 10-15 százalék. Az egész napra vonatkozó érték a Duna TV esetében ugyancsak 1-1,5 százalék, míg a két nagy adónál 9-12 százalék.
A Pesti TV úgynevezett „konzervativizmusáról” sokat elmond, hogy véleményvezérük szerint a homoszexuális drogpartin lebukott Szájer Józsefnek nem kell se bocsánatot kérnie, se lemondania, sőt tapsot is érdemelne.