Hangsúlyozzák: a T-Systems Magyarország ugyanazt a márkanevet viseli, de nem tartozik a T-Systems International alá. A német vállalat leszögezte: ha nem keletkezik jelentős kár, az etikus motivációjú hacker-tevékenységet nem büntetni, inkább jutalmazni kellene.
A T-Systems International felvette a kapcsolatot a Magyar Telekommal és a T-Systems Magyarországgal, hogy megismerje az ügy részleteit és arra kérték őket, hogy minden lehetséges eszközzel segítsék a fiatalt.
Azt is írják: értékelik az oldalukra érkezett konstruktív megjegyzéseket, továbbra is nyitva tartják ezt a kommunikációs csatornát a kapcsolatfelvétel, a kérdések és kritikák céljára.
Korábban beszámoltunk arról, hogy a T-Systems Magyarország közleményében azt állította: a cég szigorú belső protokollja alapján tettek feljelentést a BKK online jegyértékesítési rendszerét ért támadás miatt, mert egy adott szintet elért az esemény.
Kaszás Zoltán, a T-Systems Magyarország vezetője azóta a cég Facebook-oldalán üzente meg, hogy mindenkitől bocsánatot kér, és hogy őt is megérintette annak a fiatalembernek az esete, akit éjszaka a rendőrök vittek csak ezért, mert megmutatta BKK online jegy- és bérletértékesítő rendszerével nem stimmel egy-két dolog.