Az elemző arra hívta fel a figyelmet, hogy a világon mindenhol ezt csinálják a politikusok, kiforgatják, manipulálják riválisaik szövegeit, és ezt hirdetésekben népszerűsítik, továbbá az amerikai kampányok tele vannak ilyen telefonos mini-kampányokkal. Török szerint majd a választók eldöntik, hogy mit tartanak felháborítóbbnak:
„magát a hirdetést vagy a benne szereplő szöveget (feltehetően a nemfideszesek az előbbit, a fideszesek az utóbbit).”
Ugyanakkor azt is hozzátette:
„Az már egy másik, vitára érdemes kérdés, hogy ez a mostani okos taktikai húzás-e: ha a Fidesz folyamatosan Vona Gábort támadja, azzal azt üzeni a nemfideszes (jelentős részben baloldali) szavazóknak, hogy tőle tart, őt tekinti ellenfélnek. Márpedig az biztosan nem érdeke a Fidesznek, hogy a nemfideszes - és ma még nem is jobbikos - szavazók is ezt gondolják…”